Edwin é sjuk....

Ja stackar´n fick hämta honom från skolan idag kl 11.30. Hög feber 39,5 grader, täpt i näsan & ont i halsen....

Så nu ligger han på soffan å bara slappar & kollar på tv. Visserligen hade jag haft 39,5 i feber så hade jag varit däckad, men icke denna lille kille.

Kallt har dé åxå blivit. Hörde på nyheterna att på Fredag skulle det bli regn med snöinslag..Jo ni läste rätt, snööööö. Men som tur é så kommer dé ju inte att ligga kvar...(förhoppningsvis)

Nä jag får ta å lägga ut lite sommarbilder tror jag, så man får upp lite värme....

 Varmt å gött...

 Mattes lille snygging, å gud vad kul han tycker dé é å spåra svamp. Han blir alldeles tokig....



Å Svenne den lille katten som är Elins har vi just nu på uppfostring hos min goda vän & kollega Erika  , det började med att han är så bitig, han kan helt plötsligt hoppa på en å bitas, så då skall vi nu testa om Erika´s katter som hon har kan tukta Svenne lite.
 Lille Svenne, som visserligen nu är större, men även jobbigare. Så även Ozzy tycker dé é lite lugnt å skönt just nu. För Svenne var på å bet honom åxå...

Nä nu skall jag laga lite middag till mig & Edwin, idag blir dé köttsoppa, mumma....(Edwin trycker iåförsig i sig 3:dje glassen nu, men men )

Ha dé gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0