GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN PAPPA !!!

Jo Idag fyller min underbara far 87 år... Många GRATTIS kramar till dig. ÄLSKAR DIG !!

Även igår vad det kalas då fyllde gubbens mamma år, så då bjöds det på suveränt go tårta å trevligt sällskap....

Annars har helgen varit lugn. I Lördags var jag på badhuset med Edwin, han plaskade på som den värsta fisk. Han har blivit jätte duktig på att simma. Vågar sig smått ut på den djupa delen....

Lite betänksam blev jag på badhusets upplägg. Det första du möts av i foajen i badhuset är en lapp.

" Du badar på egen risk " Ehhh, ja jag vet inte riktigt vad man säger åt detta men inte tycker jag det låter bra. Sedan har jag ju aldrig tidigare varit med om att badvakter går omkring fullt påklädda. För i min värd så är man badvakt skall man ju sitta ute vid bassängerna i badkläder, för att snabbt kunna hjälpa till om något händer, eller ?? har jag fel ??

Nä nu måste jag sätta igång å jobba så Ni får

Ha dé gött

Han é för söt....

Kommentarer
Postat av: Elias mamma...

Kanske e dom na hejare på kläsim;) eller så har du helt rätt...hoppas iaf att de inte behöver praktisera sina kunskaper!:) Hör av er nästa gång kanske passar de så de får plaska tisammans;)

Ha de gott// Lina

2009-09-15 @ 17:03:57
Postat av: Marita

Givetvis gör vi det, blir nog kanske en tur dit på Lördag igen....

2009-09-15 @ 21:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0