I dag är dé Onsdag...

Härligt att nu veckan börjar gå mot sitt slut, mycket planering hemma, inför Loppisen på Lördag. Men igår var vi hos Erika å hälsade på, fick träffa Svenne , å man såg hur bra han trivdes där.

Sedan åkte vi hem för att sätta oss å kolla igen på Designa din egen klocka på few.se
jag har svårt att bestämma mig hur jag vill att min skall se ut. Får väl testa några gånger till.

Just nu är dé lugnt på jobbet, bättre än igår. Har börjat sätta upp lite reklam lappar om Loppisen skall åka ut med en bunt i kväll.

Attans nu fick jag idé torka, vad skall jag skriva....hmhm jag kanske inte borde sitta å knappra här nu utan jobba istället...eller ???

Men testa Ni,  gå in på

Designa din egen klocka på few.se

Dé va jätte sköj.

Å en liten påminnelse, glöm inte att det är:

LOPPIS PÅ STRANDVÄGEN 31 I STORUMAN, LÖRDAGEN DEN 090926

Ha dé gött......

Kommentarer
Postat av: Annica

Jo jädrans i mig på Lörda......

2009-09-24 @ 22:00:58
Postat av: Marita

Men kolla !!!! Du kan ju skriva.....

2009-09-25 @ 08:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0