Jaha då var dé....

Söndag igen då. Helgen har först i går Lördag besått i jobb. Var på jobbet mellan 07.00-15.00 å fick bort en heldel så det känns skönt. Edwin var med mig . Sedan var det hem fixa middag å isäng.

Idag var det först en slappar dag. Hahah vi vaknade 09.30 ååå dé var skönt. Vaknade utav att Edwin ropade från sitt rum- mamma !!! är du vaken ??? Så då var dé bara att stiga upp.

Vi gav oss sedan av på  en cykeltur jag å Edwin som slutade på badsjön där vi satt å njöt av det fina vädret. Sedan for Edwin iväg till några kompisar å kollade på en film om hopp.

Måste bara visa. Jag har tagit ett kort på våran framsida , kolla så snyggt !!



 Helt självklart !!!!

Mörkret faller tidigt nu å snabbt går det. Runt 20.00 ungefär ser dé ut så här hos oss.

 

 Vårt lilla hus troll som vaktar oss om nätterna....

Nä nu skall jag gå igenom min mail. Många som mailat mig om barnkläderna. Kul !!! Anonserat har jag gjort lite här å var så många hör av sig.

Nä nu


Får Ni

Ha dé gött.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0