Men idag är...

Han pigg å full fart på igen. Han somnade på soffan vid 16.30 sov där hela natten å vaknade vid 06,30 kom då in till mig i sängen, sen låg vi å mys pyste till 9-tiden....

Så imorgon går vi till skola & jobb igen, dom skall ju ta skolkort i morgon, så ikväll blir dé till att plocka fram lite finkläder..

 Ja jag har en kraftig pappa sjuk period just nu. Hua ligen vad jag saknar honom. Pratade med han i Måndags å han var jätte pigg. Hade varit på 100-års kalas m.m så dé va skönt....

 

Nä nu vet jag inte vad jag skall skriva riktigt. Jo förresten på Söndag åker jag till Skarven på bordsloppis. Har hyrt mig 2 bord där å skall försöka att få bort lite smått å gott. Loppis var kul tyckte jag. Jag älskar att tjöta med massa folk.... Härligt...Ska bli sköj...

 

Nä nu skall jag göra nått, vet inte vad bara, såå Ni får

 

Ha dé gött....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0