Söndag morgon...

Gårdagen gick över förväntat, en strid ström av folk. Härligt. På eftermiddagen började det att blåsa rejält så vi & våra saker höll på att blåsa bort. Frös gjorde vi åxå men kul hadde vi.

Lite sur blev jag när jag & Edwin skulle åka ut & plocka ner våra plackat som vi hadde satt upp på morgonen . En av dom var stulen. Så dåligt..Vem vill stjäla en skylt med texten Loppis kl: 11 på å en pil åt vårat hus.....Ja ja sånnt folk.

Det slog mig i morse att snart är dé ju Halloween  & då är dé ju dax för barnen med party. Få se om jag får Edwin till att vilja klä ut sig. Det gick bra förra året fram tills vi satt i bilen å skulle gå ut.

Ja idag blåser det som saggt så man skall nog höst hålla sig inne. Jag hadde tänkt att gå ut å kratta (synd,hihi) men dé går ju inte. ingen idé i denna storm.

Nä nu blir dé duschen å sen vet i katten vad vi hittar på , jo nu vet jag vi skall fortsätta att göra vår Designa din egen klocka på few.se  Tomten kommer ju snart så dé é ju bra julklapps tips ..........






Ha dé gött....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0