Idag blev dé backen...

Jo solen bröt igenom alla molnen lagom tills backen öppnade idag vid 11.30, så då åkte vi dit upp jag & Edwin...

Tänkte mig att få sitta där uppe med näsan i vädret å lapa lite sol, men nejdå....Efter c:a 10 minuter kom Edwin å frågade...

Mamma ! Hur länge hade du tänkt stanna ?? Jag vill att du åker, jag vill vara själv här !!!!!!!...

Öhhhh!! Det känndes hårt...Men dé var ju bara att åka hem å ta tag i Ozzy  Å en långpromenad med honom...

En tråkig nyhet är att jag tror inte vi får några fågel bebbar, 3 ägg av 5 har dom ätit upp !!! Så nu finns bara 2  ägg kvar....Å jag undrar varför dom gör så här ???? Någon som vet ??? Tipsa mig !!!!

Jo åter till backen, Edwin ringde å ville bli hämtad, så jag körde dit upp. Sedan på hemfärden fick jag möte som resulterade i  att jag , Jo ni kommer att läsa rätt. Jag hamnar i diket......

Det kommer som tur är förbi en vänlig människa som ringer efter en traktor som får loss oss....Å tack du traktorförare...

Men jag kunde läsa  hans tankar...Typiskt fruntimmer !!!

Ja ja väl hemma fick jag mina glåpord även av gubben, men allt slutade ju bra iallafall...Eller hur ???!!!

Ha dé nu sååå

Gött....

Kommentarer
Postat av: Michaela

Vad kan man ha för sig i lappland på midsommar? ;)

2010-04-08 @ 19:39:51
URL: http://yuccapalm.blogg.se/
Postat av: NF

Fin blogg , Diggar den :)

KRAM

2010-04-08 @ 20:28:28
URL: http://nuurish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0