En underbar varm sommardag....

Idag har det varit varmt & kvalmigt...Kanonväder, typiskt när man jobbar, men men . Vi for ut efter jobbet jag & Edwin han ville bada på Hembyggdsgården...


Burr, burr, ja inte såg dé gött ut...Nä tacka vet jag ett skönt dopp i havet....Salta sköna stänk....

Efter badet vart dé en slöar kväll med film, idag såg vi...

 Det regnar köttbullar...En kanon bra film......'

Edwin blev överlycklig idag när posten kom...Han fick sin fina tröja av min bästa vän Anki ...Å sååå fin han blev


 Ståtlig å grann i en Uddevalla tröja men åxå....

 Lite rackarn´s unge....Men go som bara den...

Jag å gubben fick åxa var sin grej, jo jo Anki som du vet gav jag gubben tabletterna å kattbilden behöll jag...Tack snälla Anki ...Kram på dig å Edwin skickar massor av kramar, han é mega glad för sin tröja ....

Åsså va dé doppet...









hmhm burr......

Nä natti, natti ha dé gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0