Fredag den 13:de....

Ja lite har dé känns på jobbet som en sånn dag....Först att man skall behöva sitta inne å jobba när solen strålar från en klarblå himmel,  dé é ett straff om nått....Ja ja.

När jag kom hem ville lilleman Edwin iväg å bada...konstigt, han gillar väl inte att bada...

Tyvärr for vi till Badsjön...Ja jag säger tyvärr för när vi kom hem började han klia sig frenetiskt å massor av pletor dök upp...Jaha ja, iår igen..Vattenloppor. Så nu var det färdig badat där borta...




 mmmm kleta lera....

 mera.....

 Voilá.....


Ååååå jag har fått en låt på hjärnan, jag tycker den é såååå bra , lyssna här






Hahaha kanon bra......

Ha dé......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0