Soligt & varmt...

Ja ett undebart väder är det idag. Veckan har varit lite upp & ner vad dé gäller vädret men i det stora hela kanon..

Under veckan har vi bakat jag & Edwin. Muffins & sockerkaka...Å gött blev dé..


 Innan blåbärsmuffins skall in i ugnen...

 Vips in i ugnen....

 Klara goa blåbärsmuffins...

Idag gick vi upp 08.00 bakade 16 blåbärsmuffins, 1 blåbärs sockerkaka å en vanlig sockerkaka...



Man kan ju nästan tro att jag slagit mig nånstans, jag som aldrig gillat att baka tycker detta har varit skitskoj. Så dé va inte sista gången...

Nä nu skall jag ut & hänga tvätt. Till mångas förtret i denna byn...

Alla vet ju vad som händer så fort jag hänger ut tvätten.......


Ha dé gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0