Ja nu var dé ett tag sedan...

IGEN !! som jag skrev lite om oss. Men nu är dé mycket hockey. Som vanligt. Skolan går väl ganska bra för Edwin, lite problem finns väl men det finns väl hos alla.

Just nu laddar killarna för match i Lycksele den 2010-02-28 , ujujuj vas kul dé skall bli.... Kan Ni tänka Er...Edwin på plan å mamma sitter på läktaren lugn å fin....jojojo.......

Edwin gillar ju även hårdrock så i bilen en dag kunde dé låta så här .....



Å i Söndags var dé ju dags igen för vanlig Tre kronors hockey träning där man nu laddar inför matchen



Och nu i Onsdags var det dags för hockey träning med U10 det var ganska anorlunda träning, lite tuffare & hårdare men väldigt nyttigt



Träningen avslutades med ett staffet varv runt isladan.....

Underbart, jag tycker att det skall bli gör kul att få åka med å se lillkillen spela match. En annan sak som är underbart just nu är att min far har repat sig lite jag håller koll på han varje dag med samtal. Å än så länge har jag hoppet att han klarar detta ett tag till...

Kram på Er alla där ute....

Nu skall vovven ut

Ha dé gött ...







Kommentarer
Postat av: Michaela

Värst vad faster har att göra! När ska faster komma till U-a på lite semester? =)

2010-02-19 @ 17:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0