Snö på Västkusten....

Ja herregud nu verkar dé verkligen som om Västkustborna har snöat in...Har smsat men min goda vän Maria å mina bröder nu på morgonen å dom är om man får uttrycka sig så. Insnöade.....Lite kul tycker jag ju faktiskt att dé é...

Eftersom endel alltid har saggt att jag varit tokig som flyttat till Norrland där dé alltid är kallt & mycket snö....Å nu finns det mycket snö även på Västkusten. Dom har vad jag kan förstå fått mycket mera än vad vi har idag....



Detta är baksidan av min kompis Marias hus, jag fick även ett kort från min bror Garry men det gick inte att lägga upp ...Mysko




Veckan har ju bestått av hockeyträningar, å nu till veckan blir ännu tuffare ....Nu gäller dé att träna inför matchen den 2010-02-28   i Lycksele





 Sebbe tar sig en vilopaus...


 Å här tar sig Edwin en paus...

Sedan vill jag även att Ni som månar om djur & vill undvika att hamna i klorna på en som vanvårdar sina djur skall klicka på denna länken  Nej till vanvård av djur ..  

Detta är en varning till alla uppfödare & köpare av både hundar & katter. Anledningen till att jag skriver detta är att min goda vän  har hamnat i klorna på just en sådan här person. Min vän  som föder upp katter sålde 2 stycken katter till en person som vanvårdade dom ..Som tur var så fick min vän vetskap om detta å med mycket pusslande så kunde hon ta tillbaka sina djur...Klicka på länken å läs det som står. Nej till vanvård av djur ..
 

Själv vill jag bara uttrycka mig så här till denna människan som köpte min väns katter.... Fy fan för dig...!!! Jag vill skriva mer men ...det är nog bäst att jag låter bli....

Men Ni som månar om djur Ni kan ju ta denna länk & sprida vidare så vi kan försöka få stopp på denna människa. Det är inte första gången hon vanvårdar djur !!!

Nä nu skall jag jaga upp Edwin vi skall åka ner & hälsa på just min vän  i eftermiddag (om bilen startar -25 grader)

Så Ni får ha dé gött....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0