En härlig Söndag...

Med 2 långpromenader, jag å Ozzy har vandrat mycket idag. Underbart vi börjar hitta tillbka till varandra jag å Ozzy. Vi har haft det tufft ett tag. Nu skulle jag bara fått tag på en gammal spark så jag fick ut å köra med han...

Jag har endel bilder jag inte orkat lägga in tidigare

 jaha ja trollet kom fram lite fel men men dé får vara så....


 Jaha denna oxå men men Ni får vrida på Er lite, dé var så läckert ....

 Jag har försökt att vri korten rätt men det funkar inte....Jo här ser man mannens plats....Vid spisen, är han inte där é han på rymmen.....hahahaha

 En trött kille som låg på soffan hela Lördagen....

Ja ja en sånn dator, jag har gubbens bärbara nu, på min harv går det minsann att få till bilderna rätt....hm

Edwin var väl inte på tipptopp idag på hockeyträningen men vem är väl dé alla dagar... Vi for lite tidigare därifrån..

När jag lämnat Edwin på ladan tog jag Ozzy på en låååång promenad å så skönt dé va bara jag å han....






Edwin var som saggt inte på hugget men trots dé vart dé 2 mål idag....



Nä nu skall jag slänga Edwin i säng, hämta pellets å rasta Ozzy såååå Ni får...

Ha dé gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0