Längesedan sist...

Ja nu har jag varit lat ett tag, har inte orkat skriva på ett tag. Har haft en heldel & har fortfarande en heldel tankar...Min goa far börjar bli dålig, å dé känns grymt tufft just nu att sitta 108 mil ifrån han å inte kunna göra något...Men jag tänker på honom hela tiden, å tittar efter möjligheter att ta mig hem...

Annars så går allt sin gilla gång, kylan håller ett fast grepp om oss. Å nu är jag dö less på vintern...

Edwin tränar på för full med sin hockey förra Söndagen var det hans tur att agera målvakt...



Å som det verkar så trivs han i denna rollen..hmhm här kommer lite mera filmer från föregående träning

Om en månad hägrar match i Lycksele. Den 28 Februari skall dom få följa med U10 å spela match...Tror Ni Edwin längtar ????

Jodå han kollar almenackan hela tiden å räknar ner.

Nä nu skall jag plocka fram hockeygrejerna för denna Söndagens träning så Ni får

Ha dé gött....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0