En omväxlande Söndag...

Ja dagen började med sol & värme, riktigt kvalmigt....Under dagen drog ett åskväder in, å jag försökte få filmat en blixt med dé gick inget bra..Men jag har bevisat att jag inte längre sätter mig i en garderob bara för att dé åskar...Haha Anki där ser du...!!!!!





Ja ja man hör åsksmällar med ser ingen blixt....

Annars så har den sista semester veckan kantats av mycket badande för Edwins del, som ni sett i förra inlägget...

Men han badade även med kompisen Axel innan han åkte neröver landet....







Igår vaknade vi vid 09.00 tiden å då var dé sköna varma grader ute....

 Hääärligt !!!

Gubben lade sig som han brukar, sol stolle som han é på sin solsäng å pressade...



Själv tog jag Ozzy på en cykelsväng, å dé gick kanon.Fått låna grannens cykel ...Tack snälla granne....

När vi kom hem la sig Ozzy för att vila...



Å fåglarna Svenne & Lotta fick stå ute hela dagen ....



Idag har det varit en slappar dag, inget vettigt gjort alls... laddat lite inför jobbardagen som infaller imorgon...

Gubbe & Ozzy har legat å myst i sängen....

  ååååå såå mysigt....

 Kramas med mig husse.....


Nä nu skall jag åka å handla så Ni.....

Får ha dé gött....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0