Swampsoccer har startat !!!!!

Yes nu är dé full rulle på träskfotbollen. Jag å gubben gick bort en sväng för att kolla in Trötta Tanter mot Små ilskna kvinnor....Ja sånna namn, men jag tycker dé é kanon kul att kolla på....




Jag tror trötta Tanter vann med 1-0.....

Det är en härlig stämning där borta, kanon väder. Med skön musik , öl tält och mat servering. Musiken som jag lyssnade på var ett gäng jätte duktiga musiker från Norge....



Nä nu skall jag snart gå bort dit igen, är bara hemma för att rasta Ozzy å pussa på Gubben som skall tävla i nattgolf i kväll, dom börjar tävla 21.00 så han blir sent hem i natt...Vi får myspysa imorgon istället.....

 Trötta Tanter har just gjort mål....

 Trötta Tanter´s målvakt som gjorde ett kanon jobb

Nä nu drar jag iväg igen....

Så Ni får

Ha dé gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0