En sånn underbar Lördag....

Strålande sol, klarblå himmel, ingen blåst endast -3 grader...Å vad vill Edwin göra då ??? Jo han vill åka till badhuset....Fyyyy. Jag skulle helst vilja åka ut å sätta mig å myspysa i en snö hög någonstans.... Men det går ju inte. Vi får ju inte glömma att gubben min behöver hjälp....


Ja ja det vara bara att åka iväg till bahuset en sväng....Gubben var så tjurig idag att trots sin smärta var jag tvungen att köra honom till isladan, där han fick ligga på en soffa å kolla hockey. Han é så dyngless på att ligga inne i sängen...Jag förstår honom men är ändå rädd att han gör något förhastat.....

Här kommer lite inslag från badhuset..Det blir inget inlägg på grund av att det är nått fel på videon...Skall försöka att få till det senare



Det var endast Edwin & en tjej å hennes farmor som var å badade idag.....



Nä nu skall jag börja med middagen...Spagetti å kötfärsås...Enkelt å bra...

Ha dé gött

Kommentarer
Postat av: Michaela

Ja å snart kan man bada utomhus!! =)

2010-03-09 @ 16:54:07
URL: http://yuccapalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0