Ner, ner , ner , ner för backen ner......

Ja nu åker Edwin för fullt i backen..Vi har varit där idag från klockan 11.30 tills dom stängde 15.30....Å gisses vad han åker...Några fadäser med liften har det varit , dom var väl inte sams alla gånger men i det stora hela gick det bra....

Sedan kom han ner swichandes från stora backen åxå, då höll jag på att få hicka, men det gick bara fint....

En underbar dag, men klarblå himmel fram till efter ett nångång, men nosen har allt fått sig lite färg...



Men nu känner jag mig ganska trött, har väl fått för mycket luft idag.....Bäst att ladda batterierna det lär bli en tur till backen imorgon mé....

Ha dé gött

Kommentarer
Postat av: Maria Gillstedt

Har ni inget folk i backarna??? mina barn tycker det ser lyxigt ut, ha backen för sig själv:-)



Kan vi inte åka dit:-);-)

2010-04-04 @ 09:50:41
Postat av: Anonym

haha jo men vi var bara lite tidiga, annars brukar det vara full rulle...

2010-04-05 @ 08:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0