Mera snö kom det....

Jo Ni, natten till  Fredagen snöade det hela natten å sedan hela gårdagen...Hua mig...Hunden blev  heltokig på morronen när vi gick  ut




Å som vanlig var det otroligt lätt att få upp Edwin i morse. Han bestämde sig även snabbt för att gå hem från skolan själv....Hmhmhm tänkte jag, idetta väder, mja.....



Jag var väl inte så övertygad att han skulle gå hem själv, men men. Han måste  ju få försöka. Typiskt  nog så gick larmet just vid den tiden som Edwin var på väg hem, så jag bad gubben å köra ut å kolla i snöstormen. Å han hittade Edwin en bit hemifrån så det hade allt gått bra. Men hualigen vad nervös jag va....

Nä nu skall jag börja med middagen, en go stek å gräddsås...

Ha dé gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0