Hockey´n igång....

Ja ikväll var det återigen start på hockey´n. Edwin som nu spelar i D-ligan är jätte stolt. Han var ju med där en sväng som 5 åring men jag tyckte han var för liten då.Men nu har han växt till sig den lille killen så nu funkar dé nog bättre.

Vi har jobbat hela helgen jag & gubben med att byta sovrum. Vi har nu intagit sovrummet på övervåningen å gubben har fixat  & trixat så allt är perfekt. Jag kan lova, jag har en handy man in my life... Men vad vi har burit. Sängar hit, bord dit grejer upp, grejer ner...Huvva men nu är vi klara..

Hunden Ozzy har fått ett nytt rum så även han är jätte nöjd....

 Puss på dig husse....

 

Ja även hösten har kommit, idag var det frost så rutor fick skrapas innan man kunde köra till jobbet. Å det känns som att snön är nära nu....

 



Ja som saggt så har Edwin´s träning nu börjat i SIK U10, å avslappning efter träning sker framför datorn, spelandes CS...hmhmhm



Nä nu skall jag ta en sväng om med dammsugar´n...

Så Ni får ha dé gött....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0