Nu var dé ett tag sedan....

Jag skrev här.... Skolan har börjat Edwin har börjat 2:an , det har blivit höst. Gula blad på träden, å fönster skrapning på morgonen när man skall ta bilen till jobbet....

Ujujuj vad sommaren gick fort denna gången,....




Ja här sjungs skolan in för start....Å hujja mig vad kallt dé va...Burr nu är dé dax snart att dra på sig långkalsongerna......



Var inne & städae på vinden en dag å till Edwins stora lycka hittade  jag leksaker efter storebror Kim. Som hade sparat ett kanon kul spel...Med domino brickor...Edwin älskar domino brickor....







Å som saggt hösy´ten är här med gulnande löv på träden....




Nä nu skall jag börja hänga tvätt. Så Ni får

Ha dé gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0