Välkommen våren, trallallalalalalla.....

Ja nu är förhoppningsvis våren här, visserligen i Måndags så for dé stoooora lapp handskar utanför jbb fönstret...







Hela veckan har dé varit + grader helt underbart, det som suger med detta är att utanför huset får vi ofrivilligt en swimmingpool....




 Läge att köra fast....


 Plask


 Å här dök Kim´s raggarbil upp.....


Satt en dag å googlade, så testade jag att googla på min fars namn å gissa om jag blev paff, han fanns på googel jag hittade en bild på min far när han var en liten pöjk.... Gud sååå kul

 Längst ner till vänster är min underbara far ....Såååå fin han é.....


Nä nu ut med galningen, ja då menar jag Ozzy....

Ha dé gött......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0