Huvva mig, nu var...

Det längesedan jag uppdaterade, mycket har hänt sedan sist. Stället där jag tidigare har tagit in mina filmer på har tydligen ändrat sina sidor så alla mina filmer är borta...Hmf.....surt sa räven.....

Ja ja sånt är livet. Men iallafall sedan sist så har ju tomten varit här, JIPPI jo Ni han kom i år igen











Veckorna går & fullt upp på jobbet är dé, å tillslut så kom även Nyårsafton....Dagen började med att vi sov läääänge, sedan gav jag å Elin oss iväg för att inhandla lite götta inför kvällen...Vi lagade ihop kött å go såsen, men innan vi intog detta så gjorde Elin gisch, världens goaste röra att ha på smörgås...



Efter maten vart dé lite go dricka & Edwin körde dancing med Elins Kineckt.....Medans vi inväntade tolvslaget.....







Så närmades sig klockan tolv å vi gick ut för att panga av lite raketer.....




Ja Ni då var dé 2011...Hej hopp vad tiden bara flyger iväg. Å imorgon bär det av till Lycksel för Trettondagscup..

Nä nu kommer lite bilder som avslutning å nu skall det inte dröja så länge innan nästa uppdatering

 Edwin & pappa slöar inför väntan på Tomten.....

  såååå gött.....

Ja just dé, nu har vi åxå fått snö, det har vräkt ner nu några dagar....PUH !!





Nä nu får det va bra, återkommer med några filmer från matcherna imorgon......

Ha dé gött

Kommentarer
Postat av: Bastianseline

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar

2011-06-14 @ 11:45:21
URL: http://bastianseline.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0