Länge sedan sist ...Igen....

Ja jag har varit inne i en pappa period, där saknaden har varit så stor så jag har inte orkat vara här & skriva. Men i helgen var vi i Lycksele med U10 som spelade sitt sista sammandrag å jäklars vad duktiga dom var ...Allihopa...

Här kommer några filmer







Här gör Edwin sitt 5:te mål.....










Edwin har ju som tidigare saggts nummer 15 på ryggen !!! Å det var en underbar dag i Lycksele där alla Tjejer & killar kämpade kanon bra ....Dom for hem med 2 vinster & 1 förlust....


Nu laddar vi inför kommande säsong !!!



Ååååå min lilla pappa om du visste vad jag saknar dig !!!!!


Kram på Er..........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0