Ojojoj vad tiden går....

Nu är det en månad sedan jag var här...Mycket har hänt, Edwin har gått ut 3:an, jag har fått semester. Sommaren lyser med sin frånvaro solen lyser förvisso men det är långkalsongläge. Nu lägger jag in en del bilder o lite text...


 Edwin fin vid skolavslutningen efter skolan blev det måååånga

 Goa jordgubbar å mycket glass......


Dagen innan Midsommarafton gick alla mina tankar till min mor (som dom gör varje dag) men denna dagen lite extra eftersom det då var 17 år sedan hon gick bort ♥♥




 På midsommarafton var vi i Stensele , då var sommaren på besök......Det var en underbart varm & go dag....

Men det var 4:a veckor kvar att jobba innan semestern....

Under kommande vecka var det dax att jobba på Storuman Dagarna, då vi stog ute i hällregn & kyla , på Storuman Dagarna vart även Kims tjej Johanna med vänner hyllade för sin hockey insats...



Ja ja det var Storuman Dagarna ...Men sedan kom Swampsoccern dit alla barn jätte mycket längtar speciellt Edwin.....







Jag efter Swampsoccern så jobbade jag några veckor till men som saggt nu är det semester...


Första dagen började med att jag gick igenom frysen & malde upp kött , till köttfärs...Tog cirka 5 timmar hua mig...



Sedan har det faktiskt Ni som trodde det var över, nä då mycket fiske....Men nu är det gädda som gäller.Ingen fisk han får ta med sig hem men men ....






 Hahahaha jag vågar hoppas iiiiii........


Å Edwins kompis fick sig en ful gädda på första kastet.....








Å efter fisket fick galningarna för sig att bada i isvattnet....Burrr

 hujea mig......

Ja det var väl en liten sammanfattning på `sommaren`som gått hittils.....Mera kommer å jag LOVAR att det inte skall gå en månad till nästa gång.......

Jo förresten jag hittade ett underbart kort som jag håller hårt om.......



 ♥♥♥

Ha dé gött.....

Vi hörs snart...JAG LOVAR !!!!!!!!!!!!!!!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0