En underbar dag....

Nere på sjön idag igen jag & Edwin var nere å fiskade dock resultatlöst men det var skönt med 3 timmar ute, å lite rosa aktig har jag blivit i fejjan....


 Underbart väder.....





 Hallå vars é ni.....


 Där nu såg jag en men attans han smet.....


 Å nu har mamma bara en önskan, att Edwin själv sätter på dom små maggottarna så mamma slipper....


När vi sedan kom hem gick jag igenom Edwins filmkamera å hittade några filmer från matchen den 20120219 i Lycksele vill bara säga det åxå att Edwin har nummer 15 på tröjan men vart omdöpt på en av matcherna.

Dom har väldans svårt att säga Edwin Bände Hellström här uppe......












Ha dé gött...

Puss på Er mamma & pappa !!!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0