Nu var det längesedan IGEN !!!

Ja endel har hänt sen sist. Först vill jag ge en tanke till vår vän som hastigt gick bort !!!! Vi glömmer dig aldrig ... Som det brukar går vardagen sin gilla gång.... Edwin och jag for med hockeylaget i Söndags till Leo´s lekland i Umeå....Ååååå en sån lycka...Edwin skall flytta dit....





 Mamma fick träffa Leo !!!!!


 Mat !!!!



 Fotboll....


 Jag måste säga att har man aldrig varit på Leo´s så skall man åka dit ....Kanon ställe ....






Sedan har ju Edwins favorit säsong börjat....Fiske och han har haft tur och fångat två fin fina firrar










Nä nu skall jag gå ner och hämta hem Edwin för gissa vad han gör ???.....!!!!! Ja just dé !!!! Fiskar !!!!


Här är när han åker iväg med pappa å storebror Kim´s skoter....




Ha dé gött vi hörs snart !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0