Inne på vecka 4:a redan!

Japp då snart semestern slut för denna gång. Gör mig inget för här är det nu höst med ihållande höststormar!

I slutet på vecka 2 fick jag mitt lystmäte!
Magnum Bonum spelade på dansgalan å jag va där! Givetvis!












Filmade även en del som ligger på Youtube!

Men jag kommer att lägga upp nån låt här med

Edwin fiskar endel men just nu blir de bara små fisk


Idag har jag varit med en vän i Lycksele å shoppat, jätte trevligt! Å med Västerbottens snyggaste kille.











sen var de mat på



där vi fick besök av




som inte va rädd av sig. Nu är man halvslö å slappar framför tv'n!

Ska lägga in musiken i Mörrum.

Ha de gött!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0