I helgen!

Har vi haft kanon väder så det har hunnits med både utomhusjobb och innomhusjobb!

Mina underbara solrosor är fortfarande fina















Utsikten vi har är helt underbart nu när himmlen skiftar i färger














Sedan måste jag väl få chocka dom som verkligen känner mig! Jo ni jag har bakat! Mina första moccarutor!

Kortet jag tog på dom har tydligen försvunnit men attans dom vart Goa!

Ja å lite krattning har vi åxå hunnit med!

Nu laddar vi för en kul vecka. Först blir de hockeyträning i morgon å på Tisdag åker vi till Vilhelmina å tränar med dom Sedan i helgen är det hockeycup i Norsjö som gäller!

Å nu in i duschen!




Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0